הסדרי נגישות חברת ת.י.מ נדלן ומימון פלוס בעמ

 

ת.י.מ נדלן ומימון פלוס בעמ נוקט, את מירב המאמצים ומשקיעv משאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותיו שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם בעל מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

הסדרי נגישות מבנים

בכתובת העסק : עולי ציון 3 ,תל אביב

קיים קבלת קהל

ראשון, שני, שלישי, רביעי, חמישי

1)    חניות נכים ומידע על מיקום חניות לרכב גבוהה – אין חניה , חונים בחניון קרוב מסודר או בחניות נכים המסומנות 

2)    דרכי גישה – המתחם הינו מונגש 

3)    כניסות – כניסה אחת לעסק – חנות על הקרקע , ללא מדרגות – כניסה חלקה 

4)    דלפקי קבלה – אין 

5)    קופות – אין 

6)    אזורי המתנה – יש ומאד מונגש 

7)    דלפק כניסה / שירות / מודיעין – אין 

8)    שירותי נכים – יש / אין  ואם צריך מידע על מיקומם – אין שירותים בעסק 

9)    מעליות – אין מעלית 

10) חדר מדידה נגיש אם יש – אין 

11) עזרים טכנולוגיים למוגבלויות שמיעה כגון לולאות השראה – אין 

12) עזרים טכנולוגיים למוגבלויות ראייה – אין 

13)  דברים מיוחדים כגון שירותים נלווים (הסעדה, מתקני ספורט ופנאי, בתי מלון, שירותי דת וכד’) – אין 

14) פטורים שהארגון קיבל – הנדסיים או אחרים. – אין 

ב)    נגישות המוקד הטלפוני, – אין מוקד טלפוני 

ג)     דרכי התקשרות חלופיות לטלפון (מייל, פקס, SMS, צ'אט..) מייל eliadari@moplus.org

ד)     הדרכות עובדים לשירות נגיש – אכן 

ה)    מידע בפורמטים נגישים, פרסומים נגישים – מה ניתן לקבל ואיך? – לא מובן לי 

ו)      נהלי שירות נגישים: כגון סיוע במילוי טפסים, חיות שירות, פטור מתור ועוד.  – וודאי שכן כל לקוח מקבל את הזמן שלו עד שמסיימים 

ז)     נגישות אירועים / כנסים – אין לנו 

ח)    דברים נוספים שחשוב שהלקוח עם המוגבלות יכיר.החנות בקו 0 למדרכה ולכן ניתןנת הגישה ללא קושי 

שירות לקוחות נגיש

 

    • הדרכות עובדים לשירות נגיש – מתקיימות הדרכות להכרת תחום הנגישות, יצירת מודעות בקרב העובדים והקניית כלים מעשיים למתן שירות נגיש.

 

    • מוקד טלפוני נגיש– המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.

 

    • אמצעים נוספים ליצירת קשר– קיימים מספר אמצעים נוספים ליצירת קשר:

דואר אלקטרוני: info@moplus.org

פניה באמצעות "צור קשר" באתר

פניה באמצעות הדואר רשום לכתובת: עולי ציון 3 ,תל אביב על שם ת.י.מ נדלן ומימון פלוס בעמ

נגישות אתר האינטרנט

אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים, כ- 20 עד 25 אחוזים מהאוכלוסייה נתקלים בקשיי שימוש באינטרנט ועשויים להיטיב מתכני אינטרנט נגישים יותר, כך על פי מחקר שנערך בשנת 2003 ע"י חברת מייקרוסופט.

מידע על נגישות האתר 

 

    • אתר זה עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.

 

    • התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך הבינלאומי.

 

    • הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן כרום.

 

    • האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.

 

    • מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלואלרי.

 

    • לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.

 

    • מסמכים או סרטוני וידאו שעלו לאתר לפני אוקטובר 2017 ייתכן שלא נגישים באופן מלא. במידה שנתקלתם במסמך כזה או בסרטון, תוכלו לפנות לרכזי נגישות ואנחנו נדאג להנגיש לכם את המידע.

 

    • מסירת מידע בפורמט נגיש – החברה מעמידה עבור לקוחותיה אפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים. מסירת המידע הינה ללא עלות ומיועדת עבור אנשים עם מוגבלות. לפניותומידע בנושא נגישות ניתן ליצור קשר עם רכז הנגישות של החברה שפרטיו מופיעים בהמשך ההצהרה.

 

דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות 

יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר.

במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.

פרטי רכז הנגישות בת.י.מ נדלן ומימון פלוס בעמ

 

    • שם: אלי אדרי

 

 

 

פרסום הצהרת הנגישות

הצהרת הנגישות עודכנה ביום: 31/01/2023