ניהול נכסים פלוס

מחזור משכנתא מקצועי ומשתלם

מחירי הדיור במדינת ישראל מרקיעים שחקים, כך שבימינו כל אדם המעוניין לרכוש דירה חייב לקחת משכנתא. יתר על כן, רבים מקרב הלווים נאלצים ליטול משכנתא בתנאים שאינם עדיפים או נוחים עבורם. על כך נוספים שינויים במשק או במצב האישי, העלולים לגרום גם למשכנתא שהייתה טובה בזמנו להפוך לבלתי כדאית היום. לכן, חשוב לדעת שניתן לשנות את מסלול המשכנתא ולהיטיב את תנאיה באמצעות מחזורה.

מהו מחזור משכנתא

מחזור משכנתא הינו הליך בו מוחלף מסלול משכנתא קיים בחדש, ובתנאים עדיפים הבאים לידי ביטוי בהחזרים נוחים ונמוכים יותר, המותאמים ליכולותיו של נוטל ההלוואה. למעשה, במידה שהליך זה מבוצע באופן מושכל ומקצועי, ניתן להגיע לחיסכון של עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים לאורך תקופת ההלוואה.

בחירת מחזור משכנתא

על מנת להשיג מיחזור משכנתא בתנאים הטובים ביותר, יש לערוך סקר שוק ולבחון את מגוון האפשרויות המוצעות על ידי הבנקים בישראל. מדובר הליך מורכב הדורש השקעת זמן, הבנה של רכיבי המשכנתאות, וכן יכולת להבחין באינטרסים של הבנק ולנהל מולו משא ומתן. לדוגמא, יש לבחון את כדאיותם של מסלולי משכנתא קבועה, משתנה או בריבית פריים, את גובה הריבית המוצעת, והאם ההצמדה הינה לדולר או ליורו. בנוסף לכך, חשוב לבדוק את ביטוח המשכנתא, את תקופת ההחזר והעמלות והקנסות הכרוכות בה.

ייעוץ וסיוע מקצועי עם משכנתא פלוס

בעזרת חברת משכנתא פלוס ניתן לחסוך זמן ומשאבים יקרים, הנדרשים למציאת ובחירת מסלול מחזור משכנתא נכון וכדאי. בתחילה יציגו כלכלני החברה בפני הלקוח הערכה כללית לגבי גובה החיסכון שיוכל להשיג, בין היתר באמצעות מחשבון מיחזור משכנתא. לאחר מכן יבדקו המומחים את כל האופציות הקיימות בשוק, יסננו מתוכן את ההצעות שמתאימות ביותר ללקוח, וימקסמו את תנאיהן באמצעות ניהול משא ומתן מול המערכת הבנקאית. בזכות היכרות מעמיקה עם המערכת הבנקאית בכלל ותחום המשכנתאות בפרט, זוכים לקוחות החברה במשכנתא הממוחזרת הזולה והנכונה ביותר עבורם, תוך התאמה אישית לצרכיהם. כל זאת בשקיפות מלאה לאורך ההליך, ומתוך ייעוץ אובייקטיבי לחלוטין בו עומדת בראש מעיינינו רק טובת הלקוח.